پانیکاد

  • ۰
  • ۰

مولکولارسیو

مولکولارسیو 3A

یک زئولیت نوع A با سوراخ هایی به قطر3 انگستروم ، پسندیده برای نم زدایی از گاز طبیعی ، CNG ، ترکیبات قطبی و الکل ها همانند اتانول و متانول ، هیدروکربن های اشباع نشده مانند اتیلن ، پروپیلن ، بوتادین و غیره می باشد. مولکولارسیو 3A کروی در سایزهای مختلف با پروا به بیچارگی مصرف کننده قابل تامین است.


کاربردها:

     نم زدایی از گازها و به خصوص گاز طبیعی
     آب زدایی از حلال های قطبی همانند اتانول و متانول
     نم زدایی از هیدروکربن های غیر اشباع مشابه اتیلن ، پروپیلن ، استیلن و بوتادین


    مولکولارسیوهای 3A ویژه صنایع شیشه دوجداره که در سایز های 0.5 - 1.5 میلی متر تولید می شوند به علت عدم استوار بالا قابل استفاده در صنایع بزرگ و کاربردهای شرح داده شده در این صفحه نیستند و فقط در اختناق اتمسفریک پایدار می باشند. لذا خواهشمندم در اثناء خرید دقت فرمایید.
    بعضی افراد و کمپانی های سودجو اقدام به فروش جاذب های احیا شده و دست دوم در بسته بندی های شکیل و مانند با برند های اروپایی با قیمت های غیر راستین جهت جذب مصرف کننده می نمایند. لذا لطفا در اثناء خرید از اصالت مواد و پلمپ بشکه ها اطمینان حاصل فرمایید. شایان ذکر است تامین مواد کاملاً نو و دست اول در بشکه های پلمپ بدست این شرکت ضمانت می گردد.
     برای بهره بردن از بالاترین بهره وری عملکرد مواد و در ضمن بازدارندگی از خسارات برآمده از مواد نامرغوب ، لطفاً از خریدن کلیه مولکولارسیو ها و آلومینا اکتیو در بسته بندی های کارتنی و یا کیسه ای دوری فرمایید.


منبع: پتروتات

  • ۹۸/۰۳/۰۱
  • پانیکاد آگهی

زئولیت

مولکولارسیو 3A

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی